Popular Posts

Wednesday, March 12, 2014

Kehilangan Malaysia Airlines Penerbangan MH 370 Adakah Ia Diculik Oleh (Makluk Asing) UFO


Seperti mana-mana berita besar lain yang melibatkan kehidupan beratus-ratus orang , hilang Malaysia Airlines penerbangan pesawat MH 370 yang penuh dengan 239 penumpang yang telah hilang entah sehingga sekarang, mempunyai bahagian beberapa teori-teori konspirasi. Empat hari mencari pesawat oleh Malaysia, negara jiran Asia Tenggara , Amerika Syarikat dan negara-negara lain gagal untuk mencari jawapan kehilangan misteri jet penumpang. Pelbagai alasan kemungkinan jet yang hilang dan lokasinya telah mengisi forum penerbangan dalam talian.



Sebab kemungkinan kapal terbang yang hilang pada Juruterbang adalah Rumour Rangkaian termasuk konspirasi ketenteraan. Penjelasan yang paling melampau pergi ke UFO atau teori asing. Ada yang percaya bahawa tambahan -daratan mungkin punca Malaysian Airlines penerbangan hilang Pihak berkuasa mengesahkan radar tentera telah mengesan satu objek yang berpatah balik di saat pesawat MH370 dikesan hilang namun masih menyiasat jenis sebenarnya objek itu . Ada juga Mereka mengatakan bahawa kapal terbang, bersama-sama dengan penumpang, telah diangkut ke dalam lubang ulat angkasa lepas.



Pandangan dan orang orang  umum percaya ada UFO, Kerajaan telah menyembunyikan kebenaran tentang tambahan itu - terrestrials atau UFO sejak tahun 1947. UFO telah dilaporkan di beberapa tempat di dunia dengan orang ramai dari semua lapisan masyarakat termasuk golongan profesional yang boleh dipercayai seperti juruterbang, jurutera dan pegawai tentera. Orang orang ramai percaya bahawa UFO adalah pelawat asing telah mendarat kedaulatan kediaman ditempat itu .

Pesawat itu berlepas di Kuala Lumpur , Malaysia dan menuju ke Beijing , China tetapi penerbangan itu tidak sampai ke destinasi kerana ia terputus hubungan di suatu tempat di Vietnam. Pesawat itu tiba-tiba hilang di skrin radar daripada hampir satu jam selepas berlepas dalam keadaan cuaca yang baik. Ada laporan yang belum disahkan kira-kira dua slicks minyak di luar pantai tetapi tiada tanda-tanda pesawat. Masih tidak ada bangkai yang dijumpai.



Terdapat banyak laporan tentang kejadian ini dipercayai masih lagi berterusan selagi bangkai kapal terbang. Belum dikenal pasti- atau terrestrials yang  menyulik pesawat itu dan dilarikan di tempat yang lain?

Menurut Malaysia Airlines Ketua Pegawai Eksekutif Ahmad JauhariYahya , mereka sedang mempertimbangkan semua kemungkinan pada masa ini kerana mereka masih tidak mempunyai sebarang petunjuk tentang sebab kehilangan itu.

2 comments:

Sebenarnya UFO itu adalah kerja2 jin dan syaitan laknatullah... para ilmuan barat tidak pernah mengerti akan angkara jin dan syaitan laknatullah ini... hanya para alim2 ulama yang ikhlas sahaja yang mengetahui permainan jin dan syaitan ini...

ya saya itu sememangnya ada sejak zaman nabi adam lagi tapi yang lebih ditakuti ialah syaitan bertopengkan manusia sekarang lagi bahaya!

Post a Comment

'Live' Nasa TV Space Station

Matadajjal. Powered by Blogger.