Popular Posts

Monday, May 4, 2015

NASA: Manusia dapat mencari kehidupan asing dalam tempoh 20 tahun


NASA mempunyai sesuatu yang luar biasa untuk mengharapkan. Sekarang, anda boleh mengharapkan perbualan dengan makhluk asing dalam tempoh 20 tahun.

Tidak, saya tidak mengambil bahagian dengan e-mel peribadi atau dua daripada bekas kontraktor NSA Edward Snowden. Sebaliknya, saya telah mendapat sumber-sumber rasmi mengatakan kita boleh mempunyai bukti kehidupan asing dalam hayat kita.

NASA diadakan perbincangan di Washington tentang carian untuk kehidupan di alam semesta. Pada kesempatan yang mulia ini, panel pakar ditawarkan keyakinan mereka.

Charles Bolden, bekas angkasawan dan kini pentadbir NASA, mengakui bahawa dia akan sentiasa mencari MAKLUK ASING ketika beliau di sana tetapi tidak pernah benar-benar melihat apa-apa. Bagaimanapun, beliau berkata ia adalah "mungkin mustahil" yang kita manusia semata-mata. Beliau berkata kedua-dua kajian saintifik  telah membawanya kepada kesimpulan ini.

Bolden berkata mencari makhluk asing sedang memandu penerokaan laut dalam ruang. Panel NASA saintis pada perbincangan mereka lebih berani.

Salah satu daripada ahli-ahli astronomi agensi angkasa itu, Kevin Tangan, berkata: "Saya rasa dalam tempoh 20 tahun akan datang kita akan mengetahui kita tidak bersendirian di alam semesta."

Pengarah Space Telescope Science Institute di Baltimore, yang Matt Gunung gorgeously dinamakan, bercakap tentang mengubah dunia selama-lamanya.

"Bayangkan masa ini, apabila kita mendapati tandatangan potensi hidup," katanya. "Bayangkan masa ini apabila dunia terjaga dan umat manusia menyedari bahawa kesunyian yang panjang dalam masa dan ruang mungkin akan berakhir."

Semua rakyat kesepian, di mana mereka semua datang? Nah, sekarang, dari sini. Secara kolektif dan secara individu, kami mempamerkan semua tanda-tanda lostness cili. Mungkin ia menjadi orang-orang yang di luar sana boleh membuat kita merasa lebih baik tentang diri kita turun di sini?

Teknologi asing terpilih menjadi lebih canggih - NASA tahun lepas mengumumkan The Transit Planet luar suria Ukur Satelit (TESS), sebagai contoh, yang akan datang ke dalam penggunaan pada tahun 2017 - ada harapan bahawa di antara begitu besar planet-planet di luar sana, kami akan mencari DUNIA kedua. Atau sekurang-kurangnya mencari planet di mana terdapat makhluk dengan siapa kita boleh berkomunikasi.

Lebih daripada satu manusia percaya bahawa makhluk asing telah berada di sini sejak beberapa lama.

0 comments:

Post a Comment

'Live' Nasa TV Space Station

Matadajjal. Powered by Blogger.